Oczekujemy z Twojej strony:
- znajomości języka angielskiego na poziomie B2
- znajomości języka niemieckiego min. B2
Dodatkowym atutem będzie jeśli posiadasz:
- doświadczenie w customer service lub dziale należności
Co będzie należało do Twoich zadań:
- kontakt z Klientami poprzez email - 70 % pracy oraz połączenia telefoniczne - około 30% pracy w celu uzyskania informacji na temat nieopłaconych faktur, których termin już minął lub jest bliski
- negocjowanie i budowanie długoterminowych relacji biznesowych z klientami
- ścisła współpraca z innymi zespołami (obsługa klienta, sprzedaż, finanse menedżerowie)
- raportowanie i prognozowanie
Zapewniamy:
- pracę w modelu hybrydowym
- prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie
- dostęp do platformy MyBenefit (możliwość skorzystania z szerokiej gamy produktów i usług, w tym karty Multisport oraz karty lunchowej)
- indywidualne wsparcie Career counselor’a i określoną ścieżkę rozwoju zawodowego, a także możliwość sesji z Coachem
- szeroki pakiet szkoleniowy (oferta szkoleń miękkich i technicznych, dostęp do platformy e-learningowej, możliwość dofinansowania do kursów oraz certyfikacji)
- Employee Assistance Program – bezpłatne wsparcie w jednorazowych konsultacjach prawniczych, finansowych oraz psychologicznych
Rodzaj pracy: Pełny etat
Wynagrodzenie: Od 40,00zł za godzinę (brutto)
Elastyczne wymagania językowe:
- Polski nie wymagany
Harmonogram:
- 8 godzin dziennie
- Bez weekendów
- Elastyczne godziny pracy
- Poniedziałek - Piątek
Świadczenia dodatkowe:
- Elastyczne godziny pracy
Miejsce pracy: Stacjonarna
.